سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روابط زناشویی

هر آنچه را که روابط قبلی من به من آموخته است

هر شخصی که در زندگی خود با او ملاقات می کنید چیزی برای ارائه به شما دارد. هرکدام می توانید درس زندگی را بگیرید که برای مسیر شما بسیار مهم است. مخصوصاً از طرف افراد زندگی شما. افرادی که به آنها نزدیک شدید ، از نظر ذهنی و جسمی واقعاً نزدیک هستید. اینکه چیزها ، احساسات و مخفی ترین افکار خود را به اشتراک گذاشته اید. خود شما. روابط قبلی ما به دلایلی متعلق به گذشته است. چیزی خراب شد ، چیزی به پایان رسید ، چیزی در آینده نمی تواند شکوفا شود. اما آنها شما را با موجودی که تا امروز حمل می کنید ، رها کردند. آنچه آنها ، ناخواسته ، ممکن است در مورد روابط ، مردم ، بلکه درباره خودتان به شما آموخته باشند.

درست است که هر رابطه تجربه دیگری است و باید چیزهای زیادی را بیاموزد. این همان چیزی است که روابط خودم به من آموخته است:

 

1. برای احترام به خودم و آنچه می خواهم.

 

2. سازش. اما بدون غفلت از من. بدون ایجاد امتیازاتی که من را به عنوان یک شخصیت تحریف می کند و هستی و نیازهای من را سرکوب می کند.

3. به مریض حسادت نکنید. دیگری را کنترل نکنید. زیرا وقتی کسی با شما است ، به این دلیل است که آنها آن را می خواهند. شما او را به زنجیر محدود نکرده اید ، و هیچ کس او را مکلف نکرده است. این بدان معنی است که او شما را دوست دارد و تصمیم گرفته است که در کنار شما باشد. اگر مرد بخواهد تقلب کند ، راهی برای انجام این کار پیدا می کند ، حتی اگر شما کنترل کامل بر آن داشته باشید. بگذارید چنین رفتارهایی پژمرده تر شود ، در پایان رابطه منجر به مرگ و میر شود و یکدیگر را تحت فشار قرار دهد تا به انجام کارهایی بپردازند که در شرایط عادی انجام نمی دهند.

4- به فضا و زمان اختصاص دهید. برای احترام به حلقه شخصی خود. نیاز او به صرف وقت با دوستان است. برای ارتباط با افراد دیگری که او را پر می کنند و استراحت می کنند. نیاز او این است که همیشه با یک تلفن در دست نباشد.

 

5- برای اعتماد. زیرا بدون اعتماد ، رابطه ای وجود ندارد. و این باسن که می گویند نگه دارید ... آن را نگه ندارید! وقتی وقت آن رسیده است ، بر این اساس آن را مدیریت خواهید کرد. اما لازم نیست خود را با افکار دوم شکنجه کنید ، زیرا در گذشته کسی به شما خیانت کرده است. همه مردم یکسان نیستند ... دست از تعصب بردارید!

6. از ماموت ها خودداری کنید. همه ما عاشق مادریم هستیم ، اما وقتی مادر همیشه در رابطه است ، حتی در شخصی ترین لحظه ها ، او بهترین نیست!

 

7. دروغ نگو و همه چیز را درون من نگه دار. شما باید افکار خود را با انسان خود در میان بگذارید و درمورد آنچه شما را نگران می کند بحث کنید. ممکن است دریابید که راه حل بسیار ساده تر از آن چیزی بود که فکر می کردید.

 

8. اجازه ندهید کسی مرا قطع کند.

 

9- به نیازها و خواسته های من نچسبید و وقتی به نظر می رسد دیگری حساب نمی شود ، بروید.

 

10- ارزش من را بشناسید اعتماد به نفس و اعتماد به نفس دارم.

11. فراموش نکنید که من کی هستم. هرگز خود را در یک رابطه آشفته گم نکنید.

 

12. شرمنده نباشید که مرد در کنار من مانند یک مرد رفتار کند. برای محافظت از دوست دختر خود ، در را باز کند ، او را غافلگیر کند ، با او رفتار کند ، به او احترام بگذارد. اما دختر نیز با اقدامات مناسب دوست پسرش تلافی می کند.

 

13. رابطه جنسی مهمترین چیز در یک رابطه نیست. اما این دومین مهم است. بدون ارتباط شما به هیچ جا نمی روید.

 

14. سایه او نباشید. برای حمایت از او ، بلکه به خودم نگاه کنم. شغل من و هرگز دست از کارهایی نکشید که از آن لذت می برم و مرا پر می کند.

15. دوستان من را فراموش نکنید. هر زمان که در یک رابطه هستیم ، دوستان در رتبه دوم قرار می گیرند. منطقی است که آنها را کمتر ببینیم. دوستان واقعی این را درک می کنند و به آن احترام می گذارند. اما همیشه باید برای همسالان خود وقت پیدا کنید. کسانی که شما را آرام می کنند و شما را سرگرم می کنند. کسانی که به شما گوش می دهند و شما را درک می کنند. کسانی که واقعاً به شما اهمیت می دهند.

 

16. عجله نکنید. وقتی اتفاقی به طور طبیعی و بدون فشار رخ می دهد ، درست است. همه چیز دارای زمان مناسب است!

17. صبور باشید. خودم را در جایگاه دوم قرار دهم و خودخواهی خود را خفه کنم. به فکر دو. مواقعی وجود دارد که مرد شما به مراقبت و مراقبت کامل شما نیاز دارد.

 

18- نه اینکه کافر را ببخشیم. زیرا این ناجوانمردانه و خیانت به نزدیکترین - تا آن زمان - مرد زندگی شما است.

 

19. استراحت نکنید و خودم را رها کنید. اجازه ندهید که روال رابطه من را خراب کند. تا آنجا که حداقل از دست من می گذرد ... روابط می خواهد تلاش روزانه و غافلگیر کننده را بخواهد.

20. با کسی باشید که مرا لبخند بزند. هر روز با کسی که آغوش من است و چشمانم مرا می خواند.